Pięć najlepszych przekąsek na szlak

Oto pięć naszych najlepszych polecanych przekąsek na szlaki (opis szlaków znajdziesz tutaj https://www.wyprawyrowelove.pl/) do zjedzenia podczas przejażdżki. Zdrowe, smaczne i gwarantowane*, że wspinasz się na ostatnią wielką wspinaczkę.
I tak, nawet zadaliśmy sobie trud z ich ważeniem. Liczy się każdy gram, prawda?

Przekąski na szlaku

Mieszanka szlaków

Łatwa w transporcie, pysznie smaczniejsza i pełna węglowodanów, białka i zdrowych tłuszczów, skromna mieszanka szlaków to idealne jedzenie do jazdy konnej. Jednak nawet nie myśl o zakupie, ponieważ tworzenie własnej partii jest proste i tanie. Mieszaj orzechy, nasiona i suszone owoce w dowolnej kombinacji, naszą ulubioną jest mieszanka migdałów, pistacji, brazylii, pestek dyni, rodzynek i prażonych płatków kokosowych — kup luzem, a następnie podziel na garści. Nie masz pomysłu na przepis odwiedź dietetyka https://light-life.pl/.
przekąski na szlaku
Mleko czekoladowe

Mleko czekoladowe

Naprawdę można pić czekoladę na szlakach i nazwać to zdrową opcją. Dzieje się tak dlatego, że mleko dostarcza potężnego zastrzyku węglowodanów, który jest niezbędny, abyś mógł jeździć, a także nawadnia. Czekolada? Nie dotyczy to tylko smaku, jest to źródło pożywienia przeciwutleniaczy zwalczających raka i może poprawić przepływ krwi i obniżyć ciśnienie krwi. Nadal nie jesteś przekonany? Niektóre badania wykazały, że w rzeczywistości jest to lepszy napój dla sportowców niż drogi koktajl regeneracyjny (cytat: post / ChocMilk )
przekąski na szlaku

Domowe batony energetyczne



Istnieje kilka świetnych batonów kupionych w sklepie, które oszczędzają czas i wysiłek, ale stwórz własne, a będą miały dokładnie taki sam efekt energetyczny… tylko za niższą cenę. Wymieszaj tak, jak lubisz — typowe batony energetyczne powstają z owsa, płatków zbożowych, owoców i orzechów. Następnie możesz dodać dodatkowe kawałki, takie jak czekolada, daktyle, miód, masło orzechowe, cokolwiek zechcesz.